Zamena kočione tečnosti za Mercedesove automobile profesionalnom mašinom!

Specijalizovani AUTO Servis

1.990 DIN

Kupi

4.800 DIN

Vrednost

59%

Popust

2.810 DIN

Vaša Ušteda

Preostalo vreme

10 kupljenih

  • Kupon možete iskoristiti
    do 31.08.2020.
  • Ponuda obuhvata:
    - zamenu kočione tečnosti profesionalnom mašinom
  • Ponuda obuhvata mašinsku zamenu kočione tečnosti i kočionu tečnost proveru postotka vode nakon zamene
  • Za E klasu sa SBC sistemom doplata je 3000din
  • Jedna osoba može kupiti više kupona
  • Jedan kupon važi za jednu osobu i jedno vozilo

Specijalizovani AUTO Servis
Bulevar Milutina Milankovića 25b
Novi Beograd

061 3090020
https://www.facebook.com/SPECIJALIZOVANIAUTOSERVIS/

Radno vreme:
od ponedeljka do subote, 09 - 19h

Specijalizovani auto servis logo

Zamena kočione tečnosti za Mercedesove automobile profesionalnom mašinom!

Kako kvalitet pola litra tečnosti u vašem autu može da napravi razliku između života i smrti?!

Kočiona tečnost ima rok trajanja od dve godine i mora se menjati po preporukama proizvođača.
Kočiona tečnost je možda najvitalniji i najpotcenjeniji deo automobila od kojeg direktno zavisi vaša bezbednost u saobraćaju! Pa opet, u Srbiji, a i šire, prilikom tehničkog pregleda, ili servisa autmobila, najčešće se uopšte ne obraća pažnja na nju.

Pogrešno se smatra da je njen rok trajanja neograničen, iako proizvođači automobila i tečnosti jasno naznačavaju da se može koristiti u automobilu samo dve godine.

Zašto je njen rok ograničen? Mnogi kočionunu tečnost zovu “ulje”, što je potpuno pogrešno, pošto je po hemijskom sastavu glikol, osim DOT 5, koji je na silikonskoj bazi. Glikol, vrsta alkohola, je vrlo higroskopna, odnosno sklona je upijanju vode iz atmosfere, čime se narušavaju njena mehanička svojstva.
Iako na prvi pogled to ne deluje tako, kočiona tečnost ima vrlo složen zadatak, pre svega zbog temperaturnog raspona u kojem mora da zadrži konstantni indeks viskoziteta, a to je od minus 40 pa do 271 stepen Celzijusa.
Naravno, u ovom rasponu, tečnost ne sme da dostigne ni tačku mržnjenja, ni tačku isparenja. Pored toga, ova tečnost mora da ima takav hemijski sastav da bude kompatibilna sa svim materijalima koji se nalazi u kočnom sistemu i pri tome mora da na adekvatan način podmazuje sve pokretne delove uređaja. Dakle, vrlo kompleksan zahtev koji sam po sebi nameće zaključak da je uputno za svoje vozilo nabaviti što kvalitetniju kočnu tečnost, tim pre što sistem sadrži relativno malu količinu tečnosti koja je relativno jeftina.

Kočionene čeljusti, u kojima se nalazi tečnost su u dodiru sa pločicama koje su vrele prilikom kočenja, tako da se temperatura u sistemu vrlo lako i brzo penje.
Upravo zbog toga svako prisustvo vode u glikolu bitno smanjuje tačku isparavanja, a posledica toga je otkaz kočnica. Naime, da bi hidraulični sistem fukcionisa, potrebno je da u potpunosti bude ispunjen tečnošću koja, poznato je, nije stišljiva.

Ako kočionana tečnost ima u sebi vodu, ona će ispariti, a gasovi su stisljivi, pa u tom trenutku dolazi do propadanja pedale kočnice i gubitka sile kočenja. U zavisnosti od količine vode u glikolu, ovaj efekat se oseća u manjoj, ili većoj meri.

Prilikom zamene radnog fluida, neophodno je u potpunosti isprazniti sistem, kako bi sa starom tečnošću izašla voda, nečistoće i metalni opiljci koji deluju abrazivno na gumene delove. Nakon ulivanja nove tečnosti, neophodno je pažljivo izbaciti sav vazduh iz kočnog uređaja. To može da se radi na starinski način, “pumpanjem” pedale, međutim mnogo efikasnija je upotreba specijalnih uređaja pod visokim pritiskom.
Profesinalna zamena kočione tečnosti u Specijalizovanom AUTO Servisu podrazumeva mašinsku zamenu koja pod pritiskom izbacuje staru tečnost. Ovo se radi počev od najdaljeg točka od glavnog kočionog cilindra i ispušta se na svakom posebno.

Napomene:
*Ponuda obuhvata mašinsku zamenu kočione tečnosti i kočionu tečnost proveru postotka vode nakon zamene
*za E klasu sa SBC sistemom doplata je 3000din

Copyright 2019 Powermarketing

Pratite nas
Powermarketing Facebook Fan Page